10 trucuri si metode pentru a creste o pagina Facebook

trucuri si metode pentru atragere fani pagina facebook like

O pagina de Facebook este o necesitate in ziua de azi, si din aceasta cauza trebuie sa fim in permanenta la curent cu ultimele metode si trucuri folosite de experti pentru a atrage fani si a obtine like-uri. Concurenta in ceea ce priveste traficului organic este din ce in ce mai apriga, promovarea din ce in ce mai scumpa (gasiti aici o analiza cu cele mai scumpe cuvinte din Romania), iar din aceasta cauza multa lume se indreapta catre Facebook pentru a suplini lipsa traficului organic.

Dar o pagina de Facebook nu poate face miracole peste noapte, din pacate, necesita atentie constanta, creativitate si dedicatie. Pentru a veni in ajutorul dumneavoastra am alcatuit o mica lista cu 10 trucuri si metode ce pot fi puse in aplicare pentru a maximiza expunerea unei pagini de Facebook, pentru a atrage fani si a mari angajamentul. Insa inainte de a prezenta metodele, sa vedem care sunt cele mai populare 10 pagini de Facebook din lume:

Metode crestere pagini Facebook:

  • 1. Optimizarea paginii pentru motoarele de cautare. Acesta este bineinteles primul pas si implica introducerea cuvintelor cheie in numele paginii, in descriere si in adresa (username-ul paginii).
  • 2. Postari constante (cel putin 1 / zi)
  • 3. Folosirea de hashtag-uri. Este de preferat, cel putin la inceput, ca hashtag-urile pe care le folositi sa fie cuvinte generice, des folosite, si nu expresii rar intalnite. Spre exemplu: #distractie, #bere, #Bucuresti, #Cluj. Hashtag-uri de genul #distractiemaxima, #hailabere, #bineaivenitinbucuresti nu va pot ajuta mai deloc (cu exceptia cazului in care sunt promovate de mass media nationala).
  • 4. Folosirea de etichetari. Nu va feriti sa etichetati alte pagini in postari. Este aproape imposibil ca o pagina mare sa va eticheteze inapoi, dar cat timp va concentrati asupra paginilor mici spre medii, aceasta metoda poate duce la colaborari de lunga durata. Pentru a eticheta o pagina folositi “@” inaintea numelui paginii.
  • 5. Nu va feriti sa postati continut ce nu va apartine. Acest pas se poate traduce si prin “respectarea fanilor”. Daca va promovati in absolut fiecare postare site-ul sau afacerea, mai devreme sau mai tarziu oamenii se vor plictisi si pagina va intra inevitabil intr-un declin. Este recomandata chiar o rata de 50% continut extern, pentru a starni interesul fanilor si a mari angajamentul. Spre exemplu, daca faceti 4 postari intr-o zi, 2 pot fi articole din surse externe, poate din aceeasi nisa cu afacerea dumneavostra. Chiar si pe aceste articole va puteti introduce link-ul printr-un simplu truc. Cei de la snip.ly va ofera aceasta posibilitate. Astfel, puteti posta articole din ziare bine cunoscute si in acelasi timp sa va promovati afacerea. Observati mai jos cum arata un astfel de link:

    cum arata un link pe continut extern facebook

  • 6. Creati un echilibru intre tipurile de postari. . Nu postati doar link-uri, doar poze sau doar clipuri. Diversificati constant si incercati sa creati un echilibru intre postari. Bineinteles, puteti insista pe genul de postari care observati ca au cel mai mult succes.
  • 7. Folositi Facebook logat ca pagina, nu ca profilul personal. Implicati-va in nisa dumneavoastra logat ca pagina. Dati like-uri la alte pagini, postari si comentati. Aceasta metoda poate duce la rezultate instant.
  • 8. Raspundeti la comentarii . Fie ca raspundeti la intrebarile utilizatorilor, fie ca doar le dati like la comentarii, este recomandat ca intodeauna sa rasplatiti angajamentul fanilor prin implicare directa.
  • 9. Lasati utilizatorii sa posteze pe pagina dumneavostra. Aceasta metoda implica putin efort, pentru ca administratorii paginilor trebuie sa se asigure in mod constant ca nu se posteaza spam. Dar efortul merita, deoarece se da dovada de transparenta si respect fata de fani si vizitatori.
  • 10. Nu va feriti sa creati controverse. Acest truc este posibil in primul rand din cauza faptului ca societatea este mai polarizata ca nicodata. Pentru fiecare utilizator care va blameaza pentru o postare, exista cel putin un alt utilizator care va deveni fan fidel. De asemenea, postarile controversate atrag multe comentarii, maresc angajamentul pe pagina si duc in cele din urma la atragerea de noi fani si cresterea traficului pe site.
  • Despre autor

    digital.ro
    digital.ro

    Servicii Digital Marketing Complete: paul@digital.ro

    Copyright © 2017 Digital Marketing