Comparatie intre paginile de Facebook ale televiziunilor de stiri din Romania

comparatie intre paginile de facebook ale televiziunilor de stiri din romania

In Romania exista nu mai putin de 5 televizuni importante dedicate exclusiv stirilor. Numarul ridicat de posturi de stiri (raportat la numarul de locuitori) a dus la o concurenta acerba intre acestea, concurenta ce exista inclusiv in mediul online.

Facebook este bineinteles tinta principala, intrucat aproximativ 85% din romanii cu acces la internet au conturi pe aceasta retea de socializare.

Mai jos avem o mica analiza a paginilor de Facebook ale televiziunilor de stiri din Romania. Ordinea topului este data de rata de angajament a fanilor, acesta fiind cel mai important factor pentru succesul unei pagini Facebook. Rata de angajament este obtinuta prin impartirea numarului de persoane care vorbesc despre pagina la numarul total de like-uri. Ratele de angajament prezentate se pot modifica pe masura trecerii timpului, in functie de succesul postarilor efectuate. O rata prea mica a angajamentului poate fi de asemenea un indicator al existentei like-urilor false.

paginanumar like-uripersoane care vorbesc desprerata angajamentpostari pe zi
Digi 24728,944117,13116.07%50.02
B1 TV339,67344,58513.13%49.20
Realitatea1,362,778111,7368.2%48.68
Antena 3554,04441,9657.57%43.93
RTV1,288,96539,0573.03%43.04

Despre autor

digital.ro
digital.ro

Servicii Digital Marketing Complete: paul@digital.ro

Copyright © 2017 Digital Marketing